tag:blogger.com,1999:blog-18676972.post114858842489463670..comments2023-05-30T11:41:20.450+02:00Comments on Redaktörn: Pr-byrå avlönar chattareRedaktörnhttp://www.blogger.com/profile/10922728981427834375noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-18676972.post-1148650764941354822006-05-26T15:39:00.000+02:002006-05-26T15:39:00.000+02:00Nej, det är klart. Att lägga kundens marknadsförin...Nej, det är klart. Att lägga kundens marknadsföring i händerna på chattande tonåringar är vanskligt.<BR/><BR/>Själv skulle jag ju föreslå en vass kundtidning, på nätet eller i pappersform, som alternativ...<BR/><BR/>Skämt åsido är det spännande med alla nya (nåja) kommunikationsvägar. Möjligheterna och kontaktytorna för påverkan bara växer, och som jag varit inne på tidigare ökar behovet av att vi som mediekonsumenter lär oss förstå och känna mekanismerna.Redaktörnhttps://www.blogger.com/profile/10922728981427834375noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-18676972.post-1148649859767592922006-05-26T15:24:00.000+02:002006-05-26T15:24:00.000+02:00Fast just chattandet som WOM-marknadsföring är int...Fast just chattandet som WOM-marknadsföring är inte direkt något nytt... Det har funnits och dividerats i flera år - fr a eftersom det är ett tveeggat svärd, något som Pronto inte gärna medger.deepedhttps://www.blogger.com/profile/00365693396129176760noreply@blogger.com